Elérhetőségeink

GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések

Van-e üzlete a Fajátékpláza webshopnak?

Nem tartozik üzlet a webshophoz. A termékeket viszont személyesen is át lehet venni az erre kijelölt üzletünkben. (1023 Budapest, Lajos u 37.)
 

Hogyan érkeznek a megrendelt termékek?

A Magyar Posta Zrt. a partnerünk, ők szállítják ki a termékeket neked.
 

Ha személyesen szeretném átvenni a termékeket, akkor tudok bankkártyával is fizetni?

Igen, természetesen, üzletünkben van erre lehetőség. (1023 Budapest, Lajos u 37.)
 

Le tudom-e mondani a megrendelésemet, ha már elküldtem.

Igen, a visszaigazoló emailben találsz egy Elállási nyilatkozat linket, melyet kérünk, hogy tölts ki és küldd el nekünk a fajatek@fajatekplaza.hu email címre. De ha bármilyen kérdésed felmerülne, kereshetsz minket a +36306419717-es telefonszámon is.
 

Tudom-e módosítani a rendelésemet, ha elrontottam?

Ha a megrendelés folyamatában vagy, akkor bármelyik részletre visszatérhetsz adatokat módosítani. Ha elküldted a megrendelésedet, és módosítani szeretnél, akkor küldj egy "Megrendelés módosítása" emailt a fajatek@fajatekplaza.hu email címre, és ha visszaigazoltuk azt, akkor tekinthető lemondottnak. Ha már a kiszállításról is visszaigazoló emailt kaptál, akkor nem tudod módosítani a rendelésedet. 

Kiszállítás után is visszamondhatom a megrendelést?

Visszaküldheted a termékeket, ennek feltételeit itt olvashatod: Fogyasztói tájékoztatás és Elállási nyilatkozat.
 

Regisztrációmmal a hírlevélre is feliratkozom?

A hírlevelet csak abban az esetben küldjük ki, ha bejelölted, hogy ajánlatokat szeretnél tőlünk kapni, vagy külön a hírlevél felületre regsiztrálsz. 
 

Kaphatok-e számlát a megrendelt termékekről?

Minden esetben számlát állítunk ki az eladott termékeinkről. Házhozszállítás esetén a számlát a csomag tartalmazza.
 

Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?

Segítünk, új jelszót tudsz igényelni, kattints ide.