Vásárlóknak

Rendelés, szállítás, fizetés, garancia

Kérlek, alaposan olvasd el a vásárlási információkat, és ha bármilyen kérdésed merülne fel, akkor keress bátran az elérhetőségeinken (fajatek@fajatekplaza.hu; +36306419717), vagy nézd át a Ti kérdeztétek menüpontunkat, ahol hasznos tanácsokat találsz. 

Itt mit találsz? 

I. HOGYAN TUDSZ RENDELNI?  

II. HOGYAN SZERETNÉD ÁTVENNI A TERMÉKEKET? 

III. HOGYAN ÉS HOVÁ TUDSZ FIZETNI?

IV. GARANCIA A BARTOLUCCI TERMÉKEKRE

 

I. HOGYAN TUDSZ RENDELNI?   

1. Regisztráció nélkül is vásárolhatsz:

Gyűjtögesd össze a kosaradba azokat a termékeket, amelyekbe beleszerettél, majd a megrendelésed véglegesítéséhez le kell adnod néhány szükséges adatot. Ezeket kérlek, hiánytalanul és pontosan add meg, hogy ne téves helyre küldjük majd a megrendelésedet, vagy a kedvezményeinket. 

A rendelésedet menet közben is módosíthatod. A kategóriákban egyszerűen tudsz szűkíteni, de a keresőben is gyorsan rátalálhatsz arra, amit konkrétan keresel. A kosár gomb alatt bármikor megnézheted, épp hol tart a megrendelésed.

A megrendelésed leadása előtt kérlek, figyelmesen olvasd el a vásárlási feltételeket, melynek elfogadása után tudsz csak tovább lépni. A rendelésről néhány percen belül kapni fogsz egy visszaigazolást a megadott e-mail címedre, ezért fontos, hogy létező levelezési címet adj meg, egyébként sajnos érvénytelen marad a megrendelésed. A visszaigazolás csak egy automatikus jelzés arról, hogy beérkezett hozzánk a megrendelésed, de pontos adatokat a raktárkészleten lévő termékekről és további információkról, egy másik e-mailben fogsz kapni tőlünk 24-48 órán belül. 

2. Regisztrációval ajándékok várnak rád:

Gyűjtögetheted a krediteket a vásárlásokkal, amelyeket le tudsz vásárolni. Minden termék mellette feltüntettük a kredit árat és azt, hogy mennyi kredtitet kapsz egy-egy termék megvásárlásakor. A kedvezményes termékekre ez az opció nem vonatkozik. Profilodban mindig ellenőrizni tudod, hogy mennyi kredit van a számládon, a vásárlásnál pedig eldöntheted, hogy mekkora értéket szeretnél ebből felhasználni. 

A vásárlásnál a következő visszajelzéseket fogod tőlünk kapni:

1. Ha elküldted a vásárlási megbízást, akkor kiértesítünk e-mailben, hogy beérkezett hozzánk a rendelés és elkezdjük feldolgozni.

2. A következő e-mailben elküldjük neked a fizetéshez tartozó információkat, mely egyben egy rendelés visszaigazolás is. Itt ellenőrizheted a termékeket, amelyeket megrendeltél, a szállítási és fizetési módot, amelyeket választottál. Ha mindent rendben találsz, akkor utalás esetén elküldöd a számla végösszegét bankunknak, mi pedig postára adjuk a megrendelésedet. Ha pedig az utánvétes szállítás választottad, akkor a visszaigazoló emailünk-kor már csomagoljuk is a megrendelésedet. A csomagod feladásáról is kapsz tőlünk egy értesítő e-mailt.

Személyes átvétel esetén a Budapest Lajos u. 37. sz alatti Spatrend-Parador üzletünkben tudod felvenni a megrendelésedet, amint jeleztünk neked, hogy megérkeztek oda a termékek.

3. A megrendelés visszaigazolásától számított 4. napon érdeklődni fogunk, hogy megérkezett-e, átvetted-e a terméket, és mindent rendben találtál-e. Ha erre a levélre visszajelzel nekünk, örömmel fogadjuk és kreditekkel ajándékozunk meg téged, hogy tovább válogathass a termékek között.  


II. HOGYAN SZERETNÉD ÁTVENNI A TERMÉKEKET? 

1. Ha az utánvétes szállítási módot választottad, akkor megrendelésedet a Magyar Posta Zrt. által teljesítjük. 

Belföldi megrendelés esetén a megrendelt árut partnerünk a rendelés visszaigazolását követő 1-3 munkanapon belül teljesíti. Ha hétvégén vagy pénteken adtad le a megrendelésedet, kérlek vedd figyelembe a napok kiszámításánál, hogy csak hétfőn tudjuk postázni a termékeket neked. Partnerünk részére szükséges lesz kiadni a szállítási adatokat, valamint  telefonos elérhetőséget.

A szállítás díja utánvéttel egységesen 990 Ft az ország egész területére. 

2. Személyesen is átveheted a megrendelésedet a Budapest, Lajos u. 37 Spatrend-Parador üzletünkben. A megrendelésed véglegesítése után küldünk neked értesítést, amikor megérkeztek az üzletbe a termékeid.

 

III. HOGYAN ÉS HOVÁ TUDSZ FIZETNI?

1. Ha személyesen szeretnéd átvenni a csomagot, akkor az üzletünkben tudsz készpénzzel és kártyával is fizetni.

2. Ha utánvéttel kérted a megrendelésedet, akkor a futárnak fogod kifizetni a számlán szereplő összeget. Mielőtt átvennéd a csomagodat, győződj meg arról, hogy sértetlen csomagolásban van-e, ellenkező esetben ne vedd át, ezt a szándékodat jelezd a futárnak, és azonnal keress fel minket.

3. Ha utalással kérted a megrendelést, akkor a megrendelést visszaigazoló e-mailünkben fogod megtalálni a bankszámlaszámot, ahová utalnod kell, illetve minden más adatot, amire szükséged lesz ehhez.

 

IV. GARANCIA A BARTOLUCCI TERMÉKEKRE

Sajnos előfordulhat, hogy olyan termék érkezik meg hozzád, ami gyártási hibás vagy megsérült szállítás közben. 8 napon belül kicserélheted, vagy ha az nem lehetséges, akkor visszafizetjük az árát. Ehhez kérlek, rakj össze mindenféle hivatalos dokumentumot, amit megkaptál: számlát, szállítólevelet, garancialevelet, és eredeti csomagolásban juttasd el hozzánk. 

Ha segítséget szeretnél kérni vagy kérdésed lenne, írj nekünk a fajatek@fajatekplaza.hu e-mail címre, vagy keress minket a +36306419717-es telefonszámon.